П`ятниця, 26.04.2024, 19:28
Ви увійшли як Гість | Група "Гості" | RSS

Сайт Острівщинської філії КЗ"Близнюківський ліцей Близнюківської районної ради Харківської області"

Меню сайта
Категорії розділу
Життя школи [1]
Головні події
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 40
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Виховна робота

  

Організація виховної та позакласної роботи в школі
  
Виховна система школи – це цілісна структура, яка сприяє успішній діяльності виховання. У школі відбувається моральне становлення учнів, формування в них творчого мислення, відповідальності. Пріоритетним у виховній роботі школи є:
  
- реалізація особистісно орієнтованого підходу в навчально-виховному процесі;
  
- залучення молоді до національної та світової культури;
  
- збереження морального та фізичного здоров’я підростаючого покоління;
  
- виховання патріотизму, громадських якостей особистості;
  
- забезпечення педагогічних умов для соціалізації школярів, виховання в них життєвої компетентності.
  
Для реалізації цих завдань у школі розроблений план виховної роботи навчального закладу та окремі плани, які були затверджені на засіданнях методичних об’єднань класних керівників. Ці плани охоплюють всі напрямки виховання: патріотичне, правове, моральне, художньо-естетичне, трудове, фізичне, екологічне, превентивне та включають у себе календарні, традиційні шкільні свята, заходи, конкурси, міські заходи щодо втілення національної програми «Діти України», «Комплексної програми профілактики злочинності і бездоглядності», «Програми профілактики ВІЛ-інфекції», «Національної програми відродження та розвитку українського козацтва», заходи щодо зміцнення моральності та утвердження здорового способу життя та ін.
  
 
Головна мета виховання учнів школи на сучасному етапі створення належних умов для пошуку, виховання і розвитку інтелектуальних, художніх, спортивних здібностей обдарованої учнівської молоді. 

            Основними ключовими напрямками є: створення сприятливих умов для особистісного ставлення та всебічного розвитку кожної дитини; пріоритетний напрямок національно-патріотичного, родинного і громадянського виховання, спрямоване на формування активного громадянина, підвищення рівня правової культури учнів.  

Організація виховного процесу в школі
    
    Організація виховного процесу в школі склалася в чітку систему, яка забезпечує розвиток особистості учня через навчальну  і суспільну діяльність, тому що саме в ній росте самосвідомість, відповідальність, підвищується рівень вихованості
Структура виховної роботи.
 
 
Педагогічний і учнівський колективи школи здійснюють  роботу за такими орієнтирами виховання:
  • ціннісне ставлення до себе;
  • ціннісне ставлення до людей;
  • ціннісне ставлення до природи;
  • ціннісне ставлення до мистецтва;
  • ціннісне ставлення до суспільства і держави;
  • ціннісне ставлення до праці;
  • профорієнтаційна робота. 
  
Для керування виховним процесом в школі створено методичні об'єдання класних керівників.
  
Методичне об'єднання класних керівників – структурний підрозділ внутрішньошкільної системи керування виховним процесом, який координує науково-методичну та організаційну роботу класних керівників. 
 
1. Основні завдання шкільного методичного об'єднання класних керівників:
  • підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки класних керівників із питань психології та педагогіки;
  • забезпечення виконання єдиних принципових підходів до виховання й соціалізації учнів;
  • озброєння класних керівників сучасними виховними технологіями та знанням сучасних форм і методів роботи;
  • вивчення, узагальнення та використання передового педагогічного досвіду роботи класних керівників;
  • координування планування, організації та педагогічного аналізу виховних заходів класних колективів;
  • сприяння становленню й розвитку системи виховної роботи класних керівників.
2. Функції шкільного методичного об'єднання класних керівників:
  • організує колективне планування і колективний аналіз життєдіяльності класних колективів; 
  •  координує виховну діяльність класних колективів та організує їхню взаємодію в педагогічному процесі;
  • планує і постійно коригує принципи виховання та соціалізації учнів;
  • організує вивчення та запровадження класними керівниками сучасних технологій виховання, форм і методів виховної роботи;
  • обговорює соціально-педагогічні програми класних керівників і творчих груп педагогів, матеріалами узагальнення передового досвіду роботи класних керівників, матеріалами атестації класних керівників;
  • оцінює роботу членів об'єднання, клопочеться перед аміні стацією школи про заохочення класних керівників.
3. Документація шкільного методичного об'єднання класних керівників:
  • список членів методичного об'єднання;
  • річний план роботи методичного об'єднання;
  • протоколи засідань методичного об'єднання;
  • аналітичні матеріали за підсумками проведених заходів, тематичного адміністративного контролю (копії довідок, наказів).
 
 

 

 

 

 

Годинник
Опорний заклад
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
Друзі сайту
Національна дитяча гаряча лінія
Національна дитяча гаряча лінія
Національна гаряча лінія з питань запобігання домашнього насильства
Національна дитяча гаряча лінія

Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz